This nice Blogger theme is compatible with various major web browsers. You can put a little personal info or a welcome message of your blog here. Go to "Edit HTML" tab to change this text.
RSS

Thursday, July 1, 2010

Seminar Skor A SPM

lama giler doh blog kelas kita dop aktif

xdop aktiviti ekpon

rezak aku =P

aku sendiri pon xdop modal nok tulis benda

tapi baru2 nih

sebenornya dopla baru sgt

ari Sabtu minggu lepas (arini ari Khamis)

kira2 750 org calon SPM menyertai program nih

Program Seminar Skor A BH

pd ari yg sama b’langsung di 3 buah negeri

ganu,sabah n sarawak

klu ikutkan kena bayor dlm seratus lebih

tp sbb skoloh aku anak angkat MAS

MAS yg bayor sumernya

mmg rugi sape dop pegi

adala dlm 250 org dari skolah aku dtg ke program nih

program ni diadakan kat Perpustakaan Awam Negeri T’ganu

gambor kat atas nih aku baru je scan

aku dop tau bakpe gmbar bdk skoloh dari Sabah n Sarawak x masuk paper

maklumla,skolah kita glemer

haha...

sorry klu ada yg dop paham mende aku tulis nih

klu dop paham wat citer diri

aku tulis mujur

haha…

p/s:dlm gambor tuh aku bulat muka bdk2 kelas kita je…yg aku x bulat tu,no heart feeling. Aku x jumpa lorh…lawo ngat ekpon muka sorg2…muahaha!!

2 comments:

Anonymous said...

eh gambo aq adew dlm tuh :))

Anonymous said...

hahaha . !