This nice Blogger theme is compatible with various major web browsers. You can put a little personal info or a welcome message of your blog here. Go to "Edit HTML" tab to change this text.
RSS

Monday, July 19, 2010

ganu kite


secare jujur aku nk kabo yang aku mmg anok jati ganu kite..
aku xkan pindh tmpt laen dh melainkn ganu je..
kecuali klu aku kawin doh nanti...
mapuh gi r org nk kate nape pon..
ak ttp bangge ak rakyat ganu..

.
so kepade negeri ganu mu jgn sedih kalu ak dilahirkn di ganu..
mu ptut bngge sbb ak jd rkyat ganu..
mu tu sape sbenonrye??..
mu tu ngeri tganu r...
selagi ak idup selagi tu ak jd rkyat ganu...
idup ganu!!!!!!!!!...

3 comments:

ibnusina09/10 said...

patut sedeih sbb mu lahir kt negeri ni hahhahahah......jatila sgt!!!

Anonymous said...

bakpe kena sedih??
mu nih x dop semangat kenegeriaan lgsung

ibnusina09/10 said...

hoo..
aku pom bangga jd anok trg
haha