This nice Blogger theme is compatible with various major web browsers. You can put a little personal info or a welcome message of your blog here. Go to "Edit HTML" tab to change this text.
RSS

Friday, November 19, 2010

exam dh dekat...


sila lihat sebelah...
.
hehe...
kali ni aku start dgn hehe...
aku post ni sbb aku boring tahap gaban dan bambang pamungkas...
xde kaitan kan??hahah...biar la..
aku nok ajor skit2 care2 nok mniru dlm exam..
msti kamu semue truja dan trojan nk tahu kan...hee
tibe2 ade trojan...
pdahal trojan dgn trompah xde kaitan pon..
tibe2 plop ade trompah...ahaha
ok2 la...
jgn marah aku...

.
gini,ni care ak pnh wat la time ting. 1,2 n 3 dlu...
time skoloh rndoh ak x wat sbb bg aku mudah sgt blajo mase skoloh rndah walaupon aku xdpt 5A...haha
aku start niru dlm exm mase aku form 1 smpai skrg...haha
.

byk dh care aku gune sprti kalkulator,


escalator xde kaitan lgi skali,


bhse isyarat,conteng dinding tnds,bwk buku rjukan dlm tnds,


msj kut hp,kenyit2 mate,henja2(hentak) kaki atas lantai,


tepon mmber dari skoloh laen,b’bincang di tands ketika exam,


pelekong(baling) kertas ke mmber n byk g aku x ingt dh...


.
kalu kalkulator tu care die kite pnjam kalkulator dgn mmber pastu tulis no soklan pastu bg balik..
pastu pnjam balik dan dpt la jwpn dari mmber tu...mudah kan??hee..


.
bhse isyarat ni byk care die...


kalu aku,ak gune dgn care batuk....


kalu aku batuk sekali tu jwpn die A,kalu due kali B,dan seterusnye...


smart kan??haha..
.
msj tu time aku g tnds...


aku miskol mmber aku..


mmber aku pon pgila tnds jgk...


then kitorang diskusi la...haha


.
hentak2 kaki tu same je prinsip dgn bhse isyart...


cuma jgn hentak kuat sgt


nanti perasan dek pengetua...haha


tibe2 ada pengetua
.


haaa...ni satu lg aku baru ingat


bila cikgu pandang kt laen atau kuar gi tandas ke,shopping ke,


time tu la aku tukar kertas dgn member aku utk tiru


maknanya aku amik kertas dye n dye ambik kertas aku


jd cikgu p0n x tau la sama ada tu kertas aku ke x..haha

.

tips2 nih aku bg secara maen2 je

xde niat p0n nk ajar mg sumer meniru dlm exam

saja coz blog nih dh lama x terupdate

meniru nih sebenarnya x bagos sbb kita menipu diri sendiri

hehehe...


jawapan peksa dgn jujur keh??ngee~~~


sejak aku msuk ting.4 ...
ak dh jarang mniru dh...
cume bile ade test je aku tiru...
tu pon skit2 je..hee
bile fnal exam mmg ak x tiru r...
dh mls dh...
nk buat bleh tp kalu brigak mati aku kne masuk tadika balik..
xde kaitan lgi...haha

k r weh..ak nk tido dh..


gud luck 4 SPM!!!

0 comments: