This nice Blogger theme is compatible with various major web browsers. You can put a little personal info or a welcome message of your blog here. Go to "Edit HTML" tab to change this text.
RSS

Sunday, May 30, 2010

Pameran Edu-Care

Syahirah,Madi,aku (Qilah) n Dalia di pameran Edu-Care kat UMT.Best woo…bleh posing2,cari pakwe (ini aku tak wat.Huhu…baik tak aku?),cari maklumat pasal universiti.Macam-macam orang dari macam-macam sekolah datang untuk memeriahkan pameran ni.Tup-tup bleh plak terjumpa dengan kenangan silam.Di saat aku cuba melupakannya…chewah!Ada talent masuk Anak Wayang nih!

Masa kat pameran Edu-Care…Solihin mengamuk terguling-guling cam pompuan gila meroyan kerana tidak berjaya mendapatkan belon pink di booth universiti kejururawatan. Dan akhirnya Madi yang baik hati terpaksa mengorbankan belonnya dengan memberi kepada Solihin.Kerana ramai orang yang bersimpati,beliau telah mendapat dua belon dalam masa yang sama.Wah,hebat beliau!

Syahirah,budak baru dalam kelas aku.Asalnya dari Pahang.Sesapa yang nak berkenalan dengannya boleh menghubunginya di talian 012-3456789 atau talian bebas tol 999. Muahaha!! Tak taula apa yang special sangat dengan dia ni,ramai betul orang nak ambik gambar dia.Dah macam artis aku tengok.Ni pun dah lebih sejam dia tersengih cam tu untuk mendapatkan pose terbaik dan inilah hasilnya.Tada!

Di bahagian luar UMT,aku,Syahirah,Dalia and Madi (dlm gambar) sempat berpiknik bawah pokok.Huhu…rasa cam orang zaman dahulu kala je.Si Madi ni memang nyibok. Orang tak nak ambik gambar dia pun dia hulur gak kepala dia.Dan inilah hasilnya.Huahua!

Kat UMT gak…aku jumpa benda baru yang pastinya akan menjadi tajuk-tajuk utama buletin utama di seluruh Malaysia.Muahaha…selepas aku puas terhendap-hendap,akhirnya dengan bantuan kamera Syahirah,dapat juga gambar ini diabadikan sebagai kenangan.Huhu…Amirah telah tertangkap basah ketika sedang syok-syok berbual dengan student UMT yang tak sampai tiga minit pun dikenalinya.

Dalia tengah syok-syok baca catalog pasal universiti apa ntah.Kecik sangat gambar nih.Aku tak nampak tulisannya.Hoho…

Ini plop…aku tak tau saper tapi Syahirah cakap orang laki tu sugar daddy.Huhu…kalau la dia tau Syahirah kata dia sugar daddy,tobat kena saman.Berigak masuk tadika semula. Wakkkaka!Tetiba je ada tadika!

Doh la tu ngarut...malas doh aku nk tulis.Chow!

Kemengarutan daripada Qilah 5 ST 1 =P

3 comments:

Anonymous said...

hehe...walaupun ada fakta yg salah (bdk laki tu kwn mirah sebenarnya) tp enjoy aku baca..bleh buat aku ketawa.hehe...

E-la Adiey said...

hehe...taula.aku saja buat lawak,cam tu pun nk ambik serius.aku pun tahu bdk laki tu kwn mirah

Anonymous said...

ouh? anonymous kt ats tu sape ye? hahah.. time kasih sbb ambil tau lelaki tu kwn aq! 0.o~~